Houbo unha vez unha nena que quería gardar todas as súas cousas nun lugar secreto e especial. Non sabía como facelo e pedíulle axuda a seu pai. Explicoulle que necesitaba gardar as súas ilusións, as súas tristezas, as súas risas e os seus choros nun espazo bonito e tranquilo. Seu pai díxolle que o mellor era construir unha casiña na árbore do xardín. E así o fixeron. Neste Blog gardaremos as nosas emocións e as trasladaremos ao mundo. ¿Queres facelo tí tamén?
jueves, 11 de octubre de 2012
GLOGSTER DO ENFADO
CICLO: 2º Ciclo de Educación Infantil.
ÁREA DE COÑECEMENTO:
1. Linguaxe.
2. Coñecemento de sí mesmo.
3. Autonomía persoal.
4. identificación das súas emocións (o enfado).
BLOQUE DE CONTIDOS:
1. O enfado como parte da autoestima.
2. O enfado tamén é unha emoción.
3. Descubrimento das sensacións que se producen nos nosos corpos cando nos enoxamos.
4. Coñecer o enfado a través dos debuxos de onte e de sempre.
5. Descubrimento dos distintos grados de enfado.
6. Observación do propio enfado e o dos demáis.
7. Aceptar axuda dos demáis para solucionar o enfado.
FONTES DE INFORMACIÓN:
1. Imaxes de personaxes clásicos obtidos da galería de imaxes de Google.
2. Video obtido de Youtube.
3. Canción obtida de Youtube (adpatación do trociño da canción acorde ao enfado, de realización propia).
4. Texto de elaboración propia.
CRITERIOS DE AVALIACIÓN:
1. Identifica as súas emocións e as dos demáis (en concreto o enfado).
2. Coñece que as súas emocións afectan aos demáis (en concreto o enfado).
3. Valora o respeto a un mesmo e aos demáis.
4. Expresa as súas emocións (en concreto o enfado).
5. Valora a importancia de dar e aceptar axuda.
6. Coñece a importancia de expresar os sentimentos a través da linguaxe (en concreto o enfado)
GLOGSTER DA TRISTEZA
CICLO: 2º Ciclo de Educación Infantil
ÁREA DE COÑECEMENTO:
- Linguaxe.
- Coñecemento de sí mesmo.
- Autonomía personal.
- Identificación das emocións.
BLOQUE DE CONTIDOS:
- A autoestima en relación coa tristeza.
- As emocións, centrada na tristeza.
- Expresar os sentimentos.
- Observación da propia tristeza e da dos demais.
- Aprender a compartir a noso malestar cos demais para desafogarnos.
- Saber escoitar os demais cando están tristes.
FONTES DE INFORMACIÓN:
- Imaxes sacadas de google.
- Música de youtube.
CRITERIOS DE AVALIACIÓN:
- Identifica as súas emocións e a dos demais, es especial a tristeza.
- Explica aos demais como se sente e porqué.
- Expresa as súas emocións.
- Ten empatía cos demais a hora de axudalos cando lles pasa algo.
- Acepta a axuda dos demais.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)